| |
|
Podnikový informační systém
Boháček, Petr ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou požadavků na informační systém technické podpory společnosti vyvíjející software s důrazem na zlepšení procesů uvnitř organizace. Hlavními funkcemi systému jsou sběr informací o pracích prováděných zaměstnanci firmy a možnost generování statistik. Systém však umožňuje implementaci rozšíření, která pomohou integrovat další funkce, přímo nesouvisející s původním posláním systému, či definici dalších uživatelských rolí, které budou mít přístup k různým částem systému.
|
| |
|
Informační systém technické podpory
Boháček, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou požadavků na informační systém technické podpory společnosti vyvíjející software. Hlavními funkcemi systému jsou sběr informací o pracích prováděných zaměstnanci firmy a možnost generování statistik. Systém však umožňuje integraci rozšíření, která pomohou integrovat další funkce, přímo nesouvisející s původním posláním systému, či definici dalších uživatelských rolí, které budou mít přístup k různým částem systému.
|
|
Návrh dílčí části informačního systému
Kladňák, Martin ; Dydowicz, Petr (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou informačního systému společnosti Eurosat CS a následným návrhem změn. Teoretická část seznamuje čtenáře s vysvětlením základních pojmů problematiky informačních systému a jejich analýz. Pomocí zmíněných analýz je vyhodnocen současný stav informačního systému společnosti a na základě výsledků těchto analýz byly navrhnuté změny, které jednak přispěly k zvýšení bezpečnosti informačního systému a procesy tohoto informačního systému zefektivnily. Součástí práce je také rozšíření systému o nové funkcionality.
|
|
Inovace procesu návrhu a řešení informačních systémů pro malé podniky
Immerová, Kristýna ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá procesem návrhu a řešení informačních systémů v malých podnicích a faktory, jež tento proces ovlivňují. Průběh procesu prováděného konkrétní firmou je nejdříve zmapován a následně analyzován pomocí případových studií reálných projektů touto firmou realizovaných. Tato analýza poukazuje na častý výskyt odchylek projektů od zmapovaného procesu a to zejména v analytické části procesu a zásadní vliv rozdílných psychologicko-sociologických charakteristik klienta či jeho zástupců na průběh projektu. Na základě těchto zjištění jsou navrženy inovační změny procesu. První změnou je úprava analytické části procesu tak, aby zahrnovala sběr informací o charakteristikách klienta, a zároveň byla více flexibilní vzhledem k povaze a rozsahu projektu. Druhou je kategorizace klienta na základě zjištěných charakteristik a posouzení těchto charakteristik jakožto mož-ných rizik projektu. Poslední změnou je přijetí agilního přístupu k procesu, který umožní vyšší flexibilitu procesu vzhledem k potřebám konkrétních klientů a vyšší kvalitu výstupů.
|
| |
| |
|
Informační systém technické podpory
Boháček, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou požadavků na informační systém technické podpory společnosti vyvíjející software. Hlavními funkcemi systému jsou sběr informací o pracích prováděných zaměstnanci firmy a možnost generování statistik. Systém však umožňuje integraci rozšíření, která pomohou integrovat další funkce, přímo nesouvisející s původním posláním systému, či definici dalších uživatelských rolí, které budou mít přístup k různým částem systému.
|
|
Podnikový informační systém
Boháček, Petr ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou požadavků na informační systém technické podpory společnosti vyvíjející software s důrazem na zlepšení procesů uvnitř organizace. Hlavními funkcemi systému jsou sběr informací o pracích prováděných zaměstnanci firmy a možnost generování statistik. Systém však umožňuje implementaci rozšíření, která pomohou integrovat další funkce, přímo nesouvisející s původním posláním systému, či definici dalších uživatelských rolí, které budou mít přístup k různým částem systému.
|